Strona główna/BIP/Raport GUS

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego.
Stan w dniu 01.01.2025

E-mail sekretariatu podmiotu:
Telefon kontaktowy: 32 265 15 57;

Dział pierwszy: Dostępność architektoniczna

Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów: 1
Punkt pierwszy.
Wolne od barier przestrzenie komunikacyjne w budynkach:
Podpunkt a.
Liczba budynków, w których podmiot zapewnia wolne od barier wszystkie przestrzenie komunikacyjne: 0;
Podpunkt b.
Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia wolne od barier przestrzenie komunikacyjne: 0;
Podpunkt c.
Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych: 1;

Punkt drugi.
Dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach (z wyłączeniem pomieszczeń technicznych):
Podpunkt a.
Liczba budynków, w których podmiot umożliwia dostęp do wszystkich pomieszczeń: 0;
Podpunkt b.
Liczba budynków, w których podmiot nie umożliwia dostępu do wszystkich pomieszczeń: 1;
Podpunkt c.
Rodzaje rozwiązań, które podmiot zastosował, aby umożliwić dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach:
Rozwiązania architektoniczne (niezaznaczona odpowiedź);
Środki techniczne (niezaznaczona odpowiedź);
Zainstalowane urządzenia (niezaznaczona odpowiedź);

Punkt trzeci.
Informacja na temat rozkładu pomieszczeń w budynkach:
Podpunkt a.
Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy: 0;
Podpunkt b.
Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i głosowy: 0;
Podpunkt c.
Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny, dotykowy i głosowy: 0;

Punkt czwarty.
Dostęp do budynków dla osób korzystających z psa asystującego:
Podpunkt a.
Liczba budynków, do których podmiot zapewnia wstęp osobie korzystającej z psa asystującego: 1;
Podpunkt b.
Liczba budynków, do których podmiot nie zapewnia wstępu osobie korzystającej z psa asystującego: 0;

Punkt piąty.
Ewakuacja lub ratowanie osób wewnątrz budynków:
Podpunkt a.
Aby umożliwić ewakuację lub ratowanie osób wewnątrz budynków, podmiot zapewnia:
Procedury ewakuacji lub ratowania (zaznaczona odpowiedź);
Sprzęt lub miejsce do ewakuacji lub ratowania (niezaznaczona odpowiedź);
Pracowników przeszkolonych z procedur ewakuacji lub ratowania (zaznaczona odpowiedź);
Podpunkt b.
Liczba budynków, w których podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub ratowania osób wewnątrz budynku: 0;
Podpunkt c.
Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub ratowania wewnątrz budynku: 1;
Podpunkt d.
Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji lub ratowania wewnątrz budynku: 0;

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej: Wejście główne do budynku znajduje się od ulicy Reymonta i jest jednocześnie obszarem kontroli. Przed wejściem są poręcze. Brak podjazdu. Pozostałe wejścia mają charakter gospodarczy i ewakuacyjny. W budynku znajdują się trzy korytarze. Korytarze na parterze i piętrze prowadzą do sal lekcyjnych, pracowni przedmiotowych i gabinetów. W piwnicy znajduje się korytarz prowadzący do sali informatycznej, szatni, kuchni, stołówki oraz do pomieszczeń gospodarczych. Korytarze połączone są ogólnodostępnymi schodami, przy których znajdują się poręcze. Brak wind, brak podjazdów dla wózków.

Dział drugi: Dostępność cyfrowa

Dane w tym dziale odnoszą się do zgodności z ustawą z dnia czwartego kwietnia 2019 roku o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dziennink Ustaw 2023, pozycja 1440), zwaną UDC, w związku z artykułem drugim oraz artykułem szóstym punkt drugi ustawy z dnia dziewiętnastego lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (w skrócie UZD).
Liczba prowadzonych stron internetowych: 1;
Liczba udostępnianych aplikacji mobilnych: 0;

Tabela zgodności stron z wymogami UDC
Adres strony internetowej www.sp1.czeladz.pl
Zgodność z UDC
Zgodna (niezaznaczona odpowiedź);
Częściowo zgodna (zaznaczona odpowiedź);
Niezgodna (niezaznaczona odpowiedź);

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej: Wygląd i działanie menu na wszystkich stronach jest takie same. Strony można nawigować za pomocą klawiatury, powiększyć ich widok oraz zmienić kolor dla lepszego kontrastu i widoczności treści strony.

Dział trzeci: Dostępność informacyjno-komunikacyjna

Punkt pierwszy.
Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się?
Podpunkt a.
Zastosowanie formularza kontaktowego:
TAK (niezaznaczona odpowiedź);
NIE (zaznaczona odpowiedź);
Podpunkt b.
Kontakt za pomocą poczty elektronicznej:
TAK (zaznaczona odpowiedź);
NIE (niezaznaczona odpowiedź);
Podpunkt c.
Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych:
TAK (niezaznaczona odpowiedź);
NIE (zaznaczona odpowiedź);
Podpunkt d.
Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów internetowych:
TAK (niezaznaczona odpowiedź);
NIE (zaznaczona odpowiedź);
Podpunkt e.
Przesyłanie faksów:
TAK (zaznaczona odpowiedź);
NIE (niezaznaczona odpowiedź);
Podpunkt f.
Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online):
TAK (niezaznaczona odpowiedź);
NIE (zaznaczona odpowiedź);
Podpunkt g.
Pomoc tłumacza języka migowego - kontakt osobisty:
TAK (niezaznaczona odpowiedź);
NIE (zaznaczona odpowiedź);
Podpunkt h.
Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty):
TAK (niezaznaczona odpowiedź);
NIE (zaznaczona odpowiedź);

Punkt drugi.
Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących?
Podpunkt a.
Pętle indukcyjne:
TAK (niezaznaczona odpowiedź);
NIE (zaznaczona odpowiedź);
Podpunkt b.
Systemy FM:
TAK (niezaznaczona odpowiedź);
NIE (zaznaczona odpowiedź);
Podpunkt c.
Systemy na podczerwień (IR):
TAK (niezaznaczona odpowiedź);
NIE (zaznaczona odpowiedź);
Podpunkt d.
Systemy Bluetooth:
TAK (niezaznaczona odpowiedź);
NIE (zaznaczona odpowiedź);
Podpunkt e.
Inne: niewypełnione pole;
TAK (niezaznaczona odpowiedź);
NIE (zaznaczona odpowiedź);

Punkt trzeci.
Czy podmiot zapewnia na swojej głównej stronie internetowej informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci:
Podpunkt a.
tekstu odczytywalnego maszynowo?
TAK (zaznaczona odpowiedź);
NIE (niezaznaczona odpowiedź);
Podpunkt b.
nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo?
TAK (niezaznaczona odpowiedź);
NIE (zaznaczona odpowiedź);
Podpunkt c.
informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)?
TAK (zaznaczona odpowiedź);
NIE (niezaznaczona odpowiedź);

Punkt czwarty.
Czy w okresie sprawozdawczym, to jest od drugiego stycznia dwa tysiące dwudziestego pierwszego roku do pierwszego stycznia dwa tysiące dwudziestego piątego roku, podmiot otrzymał od osób ze szczególnymi potrzebami wniosek o zapewnienie szczególnej formy komunikacji? (na podstawie artykułu szóstego, punkt trzeci, litera D, UZD)
TAK (niezaznaczona odpowiedź);
NIE (zaznaczona odpowiedź);

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności informacyjno-komunikacyjnej: Osoba ze szczególnymi potrzebami w zakresie komunikowania się może również załatwić sprawę: telefonicznie, osobiście w sekretariacie, za pomocą poczty polskiej oraz elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP. Szczegółowe informacje do kontaktu znajdują się na stronie szkoły w zakładce Kontakt.

Dział czwarty: Informacja o dostępie alternatywnym

Czy w okresie sprawozdawczym, to jest od drugiego stycznia dwa tysiące dwudziestego pierwszego roku do pierwszego stycznia dwa tysiące dwudziestego piątego roku podmiot zapewniał dostęp alternatywny?
TAK (niezaznaczona odpowiedź);
NIE (zaznaczona odpowiedź);

Dział piąty: Informacje o otrzymanych wnioskach/żądaniach zapewnienia dostępności oraz postępowanie skargowe

Punkt pierwszy.
Czy w okresie sprawozdawczym, to jest od dwudziestego września dwa tysiące dwudziestego pierwszego roku do pierwszego stycznia dwa tysiące dwudziestego piątego roku podmiot otrzymał wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej i/lub informacyjno-komunikacyjnej?
TAK (niezaznaczona odpowiedź);
NIE (zaznaczona odpowiedź);

Punkt drugi.
Czy w okresie sprawozdawczym, to jest od drugiego stycznia dwa tysiące dwudziestego pierwszego roku do pierwszego stycznia dwa tysiące dwudziestego piątego roku (strony internetowe) lub od dwudziestego trzeciego czerwca dwa tysiące dwudziestego pierwszego roku do pierwszego stycznia dwa tysiące dwudziestego piątego roku (aplikacje mobilne) podmiot otrzymał żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej? (na podstawie artykułu osiemnastego UDC)
TAK (niezaznaczona odpowiedź);
NIE (zaznaczona odpowiedź);

Punkt trzeci.
Czy w okresie sprawozdawczym, to jest od drugiego stycznia dwa tysiące dwudziestego pierwszego roku do pierwszego stycznia dwa tysiące dwudziestego piątego roku (strony internetowe) lub od dwudziestego trzeciego czerwca dwa tysiące dwudziestego pierwszego roku do pierwszego stycznia dwa tysiące dwudziestego piątego roku (aplikacje mobilne) podmiot otrzymał skargę na brak dostępności cyfrowej? (na podstawie artykułu osiemnastego UDC)
TAK (niezaznaczona odpowiedź);
NIE (zaznaczona odpowiedź);

 

 

Kategoria: Powiązane pliki [1]
Format Data publikacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
Kategoria: Pliki do pobrania
pdf 2025-03-24 Raport o stanie dostępności podmiotu publicznego - stan na dzień 01.01.2025.pdf
zobacz: rejestr zmian pliku, ilość pobrań: 13
Raport o stanie dostępności podmiotu publicznego - stan na dzień 01.01.2025.pdf 143.73KB zobacz

Redakcja podstrony

Podmiot udostępniający informację
Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Stanisławy Łakomik w Czeladzi
Pierwsza publikacja
Kazirodek Violetta 2021-03-19 10:37
Aktualizacja publikacji
Kazirodek Violetta 2025-03-24 10:42
Wytworzenie publikacji
Violetta Kazirodek 2025-03-24 10:42
Zatwierdzenie
Agata Grabowska-Maj 2025-03-24 10:42
Rejestr zmian podstrony
Drukuj
Liczba odwiedzin
33
do góry
REKRUTACJA DO KLASY 7 DWUJĘZYCZNEJ - 2025/2026 REKRUTACJA DO KLASY PIERWSZEJ - 2025/2026